Motortartó heveder kopás

Motortartó heveder kopás

Hátha még valakinek ilyenje van, nálunk korábban sok ilyen típus repült... Azt tapasztaltuk, hogy a régi típusú (két részre szedhető keretes) Parapower Solo210 motorok (amelyikeknél még gyárilag van rezgéscsillapító hátpárna felszerelve), motortartó hevederei az átlagnál jobban kopnak.
Nálunk a második olyan eset történt, hogy repülés közben leszakadt a fém mérlegkar (banán) motortartó hevedere. Az egyik esetben mindkettő heveder leszakadt (ekkor a beülő rögzítési pontjai tartják a motort), a másik esetben csak az egyik szakadt el. Ez utóbbinál a másik hevedert kézzel könnyedén (kb. 10 kg erővel) el tudtuk tépni. Ez a motor akkor 4 éves volt (2004-es gyártmány). Megnéztük másik ilyen (még idősebb) motorokon is ezt a hevedert és elég rosszul néztek ki.

A kérdéses hevedereket újra kell cserélni.

Új típusú Parapower motorral még nem történt ilyen, bár a hevedere annak is nagyon hasonló anyagú, azonban a rögzítése egészen más.

 

Clicky Web Analytics